קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

מיני מתאבנים BLT

מיני מתאבנים BLT
ניתן להכין את המתכון מיני BLT מתאבנים בתוך כ-30 דקות . למנה זו יש 22 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. תמורת 21 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב וידידותית ל-fodmap . גשו לסופר וקנו פלפל גרוס גס, מיונז, רצועות בייקון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 9% . הציון הזה גרוע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: מיני צ'יזבורגר מתאבנים , מיני-רובן מתאבנים , ומיני נקניקיות מתאבנים .

הוראות

1
חותכים פרוסה דקה מהחלק העליון של כל עגבנייה. לגרוף ולזרוק עיסת; הופכים עגבניות על מגבות נייר לניקוז. מעבירים את המיונז לעגבניות.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2
מעל כל אחד מהם חתיכת חסה מגולגלת, קרוטונים ובייקון.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
3
מפזרים פלפל. מכסים ומקררים עד שעה.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.