קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מלאך עוגת קינוח

מלאך עוגת קינוח
מתכון מלאך עוגת מזון קינוח יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 351 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, לכי לחנות וקחי שמנת מתוקה, תותים, ג'לי תות וקינוח ג' לטין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: מלאך עוגת קינוח, אורנג'אנג'ל מזון עוגה קינוח, ו טריפל ברי אנג' ל מזון עוגה רול (קינוח אדום, לבן וכחול) + וידאו.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

העוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.