קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות40
מגזין

מלפפון רימונים ומנטה רייטה-מטבל יוגורט

מלפפון רימונים ומנטה רייטה-מטבל יוגורט
מלפפון רימונים ומנטה Raita-מטבל יוגורט עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. 36 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מלפפון, מלח, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו יוגורט עם מלפפון ונענע (Kheere Ka Raita), מלפפון מנטה Raita, ו מלפפון-מנטה Raita (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.