קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

ממרח אבוקדו בזיליקום חריף

ממרח אבוקדו בזיליקום חריף
המתכון מתובל בזיליקום גוואקמולי יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 10 דקות. מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. מתאים ל-10 מנות. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך מלח כשר, פתיתי פלפל, בצל ירוק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. נסו ממרח אבוקדו בזיל, גואקמולי עם בזיליקום ובצלצלים, ו גואקמולי עם בזיליקום & שאלוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב גדולה, מחית 1 של אבוקדו קצוץ עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים את שאר האבוקדו הקצוץ, את השום, העגבניות, מיץ לימון, מיץ לימון, בצל ירוק, בזיליקום, פתיתי פלפל אדומים כתושים, מלח ופלפל; מערבבים לשלב. לטעום ולהתאים את התיבול, לפי הצורך, עם פתיתי פלפל אדום כתוש, מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ לייםמיץ ליים
תיבולתיבול
אבוקדואבוקדו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
באזיל!באזיל!
3
אם לא משרת מיד, מפזרים קצת מיץ לימון על החלק העליון לכסות לשים לעטוף פלסטיק ישירות על גבי משטח גואקמולי. לאחסן במקרר עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ממרח אבוקדוממרח אבוקדו
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד Coppolan אורגון פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.