קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

ממרח אבוקדו קל

ממרח אבוקדו קל
המתכון ממרח אבוקדו קל יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 15 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון משרת 8 . מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 115 קלוריות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלח כשר, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ממרח אבוקדו קל, ו ממרח אבוקדו קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
לגרוף את הבשר מן האבוקדו לקערה בינונית. מחית עם החלק האחורי של מזלג גדול או מחית תפוחי אדמה לעשות משחה עבה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים לשלב. טעם ועונה עם מיץ לימון ומלח נוספים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מגישים מיד או מניחים גיליון פלסטיק לעטוף ישירות על פני השטח של ממרח האבוקדו ומקררים עד 2 שעות. (לעטוף פלסטיק ישמור על פני השטח של ממרח האבוקדו מלהפוך חום.)
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יקב עמק וילאמט rosé אשכול שלם של פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.