קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות8
מגזין

ממרח אבוקדו שופע מסיבות

ממרח אבוקדו שופע מסיבות
ממרח אבוקדו בשפע המפלגה עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 9 מנות. עם 338 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך מלח ופלפל, סלסה, גבינת קוטג', וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 47% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: Triple Layer Guacamole שמנת Cotijan ו Confetti Salsa Party Dip, ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, ו רעיונות לארוחת ערב למסיבה בנושא איטלקי.

הוראות

1
מניחים את האבוקדו לתוך קערת ערבוב; מחית עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים בגבינת שמנת, גבינת קוטג', בצל, פלפלים חריפים וסלסה. מתבלים במלח שום, מיץ לימון ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
Arbol צ ' ילהArbol צ ' ילה
גבינת שמנתגבינת שמנת
מלח שוםמלח שום
מיץ לימוןמיץ לימון
בצלבצל
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד Coppolan אורגון פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.