קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות7
מגזין

ממרח בשר סרטנים

ממרח בשר סרטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תבלין, אז תנו הזדמנות ל Crabmeat להפיץ. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון שלם 30 מגיש 9 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 67 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם צלפים, מיונז, בשר סרטניםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: ממרח בשר סרטנים חם, התפשטות שכבת Crabmeat, ו ממרח בשר סרטנים מתובל.

הוראות

1
מסננים crabmeat, הסרת כל חתיכות של פגז.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
2
הוסף מרכיבים שנותרו; לזרוק
3
בעדינות. כיסוי וצינה 30 דקות.
4
מגישים עם קרקרים שונים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.