קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

ממרח גבינה קארי בשכבות

ממרח גבינה קארי בשכבות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תבלינים, אז נסו ממרח גבינות קארי בשכבות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 235 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך צ'אטני מנגו, קרקרים, דומדמניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: ממרח שלוש גבינות בשכבות, ממרח גבינה בשכבות, ו ממרח גבינה כחולה בשכבות.

הוראות

1
מניחים את גבינת השמנת, גבינת הצ ' דר ואבקת הקארי במעבד מזון קטן; מכסים ודופקים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מורחים על 10 אינץ'. מגש הגשה עגול. כף צ ' אטני מעל; מפזרים קוקוס, אגוזי פקאן, בצל ירוק ודומדמניות מיובשות. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

לטבול בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.