קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

ממרח לימון-שום

ממרח לימון-שום
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו ושלמים 30 מתכונים לקופסת המתכונים שלך, ממרח לימון-שום עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-21 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. תמורת 26 סנט למנה, מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שן שום, קליפת לימון, תיבול לימון-פלפל ומיונז. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב בתור תבלין. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 11%. הציון הזה לא כל כך מצוין. ממרח שום-שרימפס, ממרח גבינת שום וממרח שום גבינה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה, טורפים את כל החומרים עד שהם מתערבבים. שומרים במקרר.
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
זיגוג שזיפיםזיגוג שזיפים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מטבל עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Famille Vincent Cremant de Bourgogne. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.