קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות50
ציון בריאות0
מגזין

מנטה תוצרת בית

מנטה תוצרת בית
זקוק לארוחה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו? מנטה תוצרת בית יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-50 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 125 קלוריות. תמורת 28 סנט למנה, מתכון זה מכסה 0% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר, גבינת שמנת, תמצית נענע ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 7%, שניתן לשפר. מתכונים דומים: מנטה Faux-rango (מנטות פרנגו טבעוניות תוצרת בית!), נענע דקיקות תוצרת בית ומנטות דקות תוצרת בית.

הוראות

1
בקערה קטנה טורפים גבינת שמנת ותמצית נענע עד לקבלת מרקם חלק. מקציפים בהדרגה כמה שיותר סוכר של קונדיטורים; ללוש פנימה את יתרת הסוכר של הקונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תמצית מנטהתמצית מנטה
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מחלקים את התערובת לארבעה חלקים. גוון אחד ורוד, אחד ירוק ואחד צהוב, ומשאיר חלק אחד לבן. עבור כל צבע, מעצבים ל-1/2 אינץ'. כדורים. טובלים צד אחד של כל כדור בסוכר. לחץ על צד מסוכר לתוך תבניות ממתקים קטנות; פתח את התבנית והניח על נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
תן לעמוד שעה אחת או עד לייבוש לפני אחסון במיכלים אטומים; לְקַרֵר. ניתן לשמור עד שבוע לפני ההגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "