קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות67
מגזין

מניעת שפעת וירקות מתורבתים

מניעת שפעת וירקות מתורבתים
צריך ללא גלוטן, ותוספת שלמה של 30? מניעת שפעת וירקות מתורבתים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 179 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תפוח, כרוב, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 5171 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו חלב-חמאה מתורבת בצנצנת מייסון., ארטיקים מנגו קוקוס מתורבת, ו דלעת ספייס ארוחת בוקר עוגה & מניעת RD ספר בישול בגידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לגרוס או לקצוץ את ששת המרכיבים הראשונים ולמקם† בקערה ומפזרים מלח. ניתן גם להניח אותו בצנצנת במקום לערבב.בתקיפות לארוז את התערובת לתוך 2 quart זכוכית שימורים† צנצנות או כלי ליטר וחצי, עוזב אינץ ' או שניים לכרוב כדי להרחיב כאשר הוא מותסס.לאחר מכן מוסיפים את מיץ התפוזים, ואת התרבות, ומכסים במים, משאירים סנטימטר או שניים בחלק העליון. חותם צנצנת בחוזקה ולתת לשבת על הדלפק במשך 6 ימים ולאחר מכן במקום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ל-1 אננסל-1 אננס
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה