קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

מערבבים ושחרר עוגיות סוכר השני

מערבבים ושחרר עוגיות סוכר השני
מערבבים ושחרר עוגיות סוכר השני עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת מתכון קינוח שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 38 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 48 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם גרידת לימון, שמן צמחי, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 11%. ציון זה הוא רע למדי. נסו מערבבים ומפילים עוגיות סוכר, זרוק עוגיות סוכר, ו זרוק עוגיות סוכר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (205 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חלבונים עם מזלג. מערבבים פנימה שמן צמחי, וניל וקליפת לימון. מערבבים פנימה סוכר עד שהתערובת מסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
חלבוניםחלבונים
קליפת לימוןקליפת לימון
ונילוניל
סוכרסוכר
3
מדוד קמח בשיטת טבילה או על ידי ניפוי. מערבבים יחד קמח, אבקת אפייה ומלח; מערבבים לתערובת ביצים. זרוק בצק בכפיות במרחק של כ -2 סנטימטרים זה מזה על תבנית אפייה לא משומנת. משטחים עם תחתית זכוכית משומנת טבולה בסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 8 עד 10 דקות או עד לקבלת חום עדין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוציאים מיד מתבנית האפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות סוכר עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דום פריניון (כמוסה קרועה). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-329 דולר.
דום פריניון (כמוסה קרועה)
דום פריניון (כמוסה קרועה)
צבע זהוב עם נצנוץ מדהים של ירוק. האף מורכב ואלגנטי. טעם קלוי ראשוני, כמו אגוזי לוז קלויים-אז הצעה של בריוש ודבש. על החיך, ההתקפה היא יוצאת דופן, נקייה, אפשר אפילו לומר מובנית היטב. קומפקטי ומוצק על החיך. אופי שומני וחומציות נראים מאוזנים לחלוטין. גימור ארוך, שמירה על רעננות ואפילו תקיפות עדינה, אדומה של פירות יבשים. זוהר, טוהר. אילן יוחסין והבחנה. תחושה של אלגנטיות ואיזון שולטים.