קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

מפרץ חוף עוף ודגים Jambalaya

מפרץ חוף עוף ודגים Jambalaya
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קריאולים, אז תנו הזדמנות ל חוף מפרץ עוף ודגים Jambalayan. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם דקר, צמרות בצל ירוק, עגבניות משומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: אורז Jambalaya חוף המפרץ, Gumbo חוף המפרץ, ו שרימפס וגריסים של חוף המפרץ.

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מבשלים בייקון בתנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר בייקון מחבת; להתפורר ולהניח בצד. להזמין 1 כף בייקון טפטוף במחבת.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל, ושום לטפטפי בייקון במחבת.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
פלפלפלפל
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים חצי תערובת אורגנו; לטגן 10 דקות או עד ירקות מתחילים חום, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
אורגנואורגנו
6
הסר ירקות מחבת.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים שנותר תערובת אורגנו, עוף, ודגים בשקית פלסטיק zip העליון גדול; לאטום ולנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
8
מוסיפים תערובת עוף למחבת; מטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים תערובת ירקות, אורז, 1/2 כוס בצל ירוק, מרק, עגבניות, ועלי דפנה למחבת; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
הסר מהחום. השליכו את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
11
מקשטים עם בייקון מתפורר ובצל ירוק 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

3פרוסותפרוסות בייקוןפרוסות בייקון23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק בצל ירוק צמרות, מחולקפרוס דק בצל ירוק צמרות, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דקר או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץדקר או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ595אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עור, עצמות ירכיים עוף, לחתוך לחתיכות בגודל ביסעור, עצמות ירכיים עוף, לחתוך לחתיכות בגודל ביס

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. תערובת אלברינו סנטיאגו רואיז עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת Santiago Ruiz Albarino
תערובת Santiago Ruiz Albarino
בהיר וצהוב בהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (ורבנה לימון, אניסיד) הערות מינרליות. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות של אבן רטובה על החיך לפני סיום ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים ריאס Baixas עושה את זה יין עם אופי ייחודי ייחודי.