קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות27
מגזין

מפרץ מקסיקו גאמבו

מפרץ מקסיקו גאמבו
מתכון מפרץ מקסיקו גאמבו יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 45 דקות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 9 . מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 276 קלוריות. גשו לסופר וקנו סנאפר עור, שרימפס, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו Gumbo חוף המפרץ, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קמח במחבת ברזל יצוק 9 אינץ'; לבשל מעל חום בינוני 20 דקות או עד השחמה, ערבוב כל הזמן עם מקצף. (אם הקמח חומים מהר מדי, להסיר אותו מהחום, ומערבבים עד שהוא מתקרר.)
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
הסר מהחום; להפריש.
3
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מוסיפים בצל, פלפל, סלרי ושום; מטגנים 8 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מוסיפים במיה ועגבניה; מכסים ומבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
במיהבמיה
6
מוסיפים 1 1/2 כוסות מים, תיבול Cajun-Creole, מיץ צדפות, ועלי דפנה, ומביאים לרתיחה. בהדרגה להוסיף קמח משחימים, ערבוב עם מקצף. להפחית את החום; מבשלים, חשוף, במשך 45 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
7
הוסף סנאפר; לבשל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סנאפרסנאפר
8
מוסיפים בצל ירוק, סרטנים ושרימפס; מבשלים 10 דקות או עד מאכלי ים נעשה. מערבבים ברוטב חם; להשליך עלי מפרץ.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
9
מגישים גאמבו על אורז.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
10
הערה: מיכל אחד (8-אונקיה) בחר צדפות, לא מצורפות, ניתן להחליף לסרטנים, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,תיבול Cajun-Creoleתיבול Cajun-Creole1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטנים, קלופיםסרטנים, קלופים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסהבמיה פרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סנאפר אדום עור או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץסנאפר אדום עור או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
היין הזה הוא אקזוטי ומינו שמתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, פירות הדר ותבלינים אפייה מלוחים. הערות פרחוניות של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושה של עומק. היין מתפתח כאשר הסהרונים שומרים על הארומטיקה של היין הזה באבולוציה מתמדת. האלמנט במינון אפס של היין הזה יש לו לרקוד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של פירות הדר, מינרלים ותבלינים. מלפנים, זה כמעט עומס חושי אבל כאשר אתה חוזר למטה אל כדור הארץ הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פירות אקזוטיים שמשאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת באבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו כי הוא בטוח כדי לשמור על התחושה במצב עמוק של תככים סיפוק.