קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מצוה בריי עם תפוחים מקורמלים

מצוה בריי עם תפוחים מקורמלים
מצוה בריי עם תפוחים מקורמלים עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 251 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. אם יש לכם תמצית vanillan, חמאה בתוספת נוספת, מצות קלות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 23% המנה הזאת לא משהו. נסו איך לעשות Matzoh Brei כמו אמא שלי, מצוה ברי עם בננות ופקאנים, ו שוקולד מצופה קרמל מצות קראנץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כל רבעון תפוח לאורכו ל 4 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים מחבת סאוט על חום בינוני גבוה ומוסיפים 2 כפות של החמאה, ואחריו התפוחים. מבשלים את התפוחים, הופכים אותם מדי פעם, עד שהם רכים משחימים קלות, כ 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הקינמון ו 2 כפות של סירופ מייפל ומבשלים 1 דקה. כבה את החום והעביר את התפוחים למנה מכוסה כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא יחד את 2 כפות הנותרים של סירופ מייפל עם ביצים, חלב, תמצית וניל, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את הבלילה לתוך צלחת עוגה.
6
מחממים את מחבת ה-saute מעל חום בינוני-גבוה ומוסיפים 1 כף של החמאה. כאשר החמאה חמה, למשוך כמה חתיכות של matzoh מתוך הבלילה ולשים אותם במחבת. מבשלים 1 1/2 דקות. אתה יכול לזרוק כפית של הבלילה לתוך matzoh כאן ושם כפי שהוא מבשל כדי להפוך אותו fluffier, או להצטרף חתיכות שבורות קטנות יותר יחד. הפוך את המצה עם מרית ומבשל את הצד השני עד חום זהוב, 1 1/2 דקות יותר. זרוק עוד חמאה במחבת וחזור עם מצות וחובט הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים ברגע שהוא יוצא מהמחבת עם פרוסות תפוח וסירופ מייפל נוסף. זה ייעלם מהר מאוד!
מרכיבים שתצטרך