קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

מקלות פירות קפואים עם פסיפלורה & רסס ליים

מקלות פירות קפואים עם פסיפלורה & רסס ליים
מקלות פירות קפואים עם פסיפלורה & רסס ליים עשוי להיות התוספת שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 171 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. אם יש לך תותים, מיץ ליים, חתיכות אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פירות יער אופים עם פסיפלורה טפטוף, עוגת יוגורט פסיפלורה עם טפטוף שוקולד לבן, ו סופלה פירות פסיפלורה קפואה.

הוראות

1
מערבבים את החומרים טפטוף בקערה קטנה, ערבוב עד הסוכר מומס. אם אתה רוצה את הרוטב להיות חלק, להעביר אותו דרך מסננת כדי להסיר את הזרעים, או להשאיר אותם אם אתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שיפוד הפירות על שיפודי עץ וטפטוף הרוטב על גבי, שומר קצת לטבילה. פופ שיפודים במקפיא במשך 45 דקות, עד רק מתחיל להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
3
מגישים עם שאריות רסס.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."