קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מקרוני וגבינה דלוקס

מקרוני וגבינה דלוקס
מתכון מקרוני וגבינה דלוקס מוכן תוך כ-35 דקות והוא בהחלט מרהיב חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מתכון זה מכין 6 מנות עם 280 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ברוקולי, מקרוני וגבינה, חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם דלוקס מקרוני וגבינה, דלוקס מקרוני וגבינה, ו מקרוני וגבינה דלוקס של קראפט.

הוראות

1
מקרוני וגבינה מוכנים לפי הוראות החבילה. מערבבים פנימה חזיר, ברוקולי ומרק; יוצקים ל -2 קו ' משומן. תבנית אפייה. מכסים ואופים בחום של 350 למשך 30-45 דקות או עד מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: Lambrusco, ריזלינג, Chenin Blanc

למברוסקו, ריזלינג ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי למקרוני וגבינה. עם מק וגבינה עשירים וגבינים תרצו לנקות את החיך במשהו פריך וחומצי. אנו ממליצים על שנין בלאן, ריזלינג או למברוסקו יבש אם יש לך מצב רוח לאדום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אלפרדו ברטולני דולצ ' ה פיורה למברוסקו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
אלפרדו ברטולני דולצ ' ה פיור למברוסקו
אלפרדו ברטולני דולצ ' ה פיור למברוסקו
למברוסקו מתוק עם צבע אדום אודם, ענביו מעניקים ליין זה ריחות צמחיים וריבה יחד עם רכות ועושר טעם ייחודי. מתיקות, חומציות וטעם מאוזנים בהרמוניה כדי להפוך את היין הזה נעים.