קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות88
דיאטותפסקאטרית
מגזין

מקרל מעושן וסלק טוסט טופר

מקרל מעושן וסלק טוסט טופר
המתכון מעושן מקרל & טופר סלק יכול להתבצע בעוד כ-20 דקות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 532 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש סלק, שמנת חמוצה, מיץ לימון, וטוסט. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: סלט מקרל מעושן עם סלק ורוטב חזרת, מקרל מעושן וסלט סלק עם רוטב חזרת שמנת, ו מבשלים את הספר: מקרל מעושן על טוסט.

הוראות

1
חותכים סלק לתוך טריזים. בקערה, מערבבים את הסלק, שמנת חמוצה, מיץ וגלידת לימון ושאלוט. כף על טוסט. פילה מקרל פלייק מעל ולפזר עם שמיר.
מרכיבים שתצטרך
פילה מקרלפילה מקרל
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ורוד נוצץ, Viognier

מקרל ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, רוזה נוצץ, ויוניה. דג שמן בטעם חריף, כמו מקרל, משתייך היטב ליינות הלבנים הפריכים האלה ויין מבעבע, אפילו רוזה. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.