קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

מרטיני צרפתי

מרטיני צרפתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל מרטיני צרפתי. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 162 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמו משקה, והוא נעשה בסביבה 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ותפריט טבעוני. אם יש לך קרח, ליקר פטל chambord, מיץ אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי Food.com. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פרנץ ' טוסט מרטיני, מרטיני גלגל העין מפחיד (Lychee Matchan ומרטיני תפוז דם), ו חמאת בוטנים וריבה מרטיני (Aka Pb & J מרטיני).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Les Hauts de Lagarde בורדו בלאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.