קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

מרטיני קרמל

מרטיני קרמל
מרטיני קרמל יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל של 432 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל דרומי. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם שנאפס חמאה, ציפוי גלידת קרמל, תה קר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: עוגת גבינה קרמל מרטיני, קרמל אספרסו מרטיני, ו מרטיני קרמל מלוח.

הוראות

1
מניחים את הוודקה, שנאפס החמאה והתה הקר לשייקר עם הקרח. לנער עד שייקר יש ציפוי של כפור מבחוץ. השתמש בבקבוק סחיטה כדי לצפות את החלק הפנימי של כוס מרטיני בספירלה של קרמל. מסננים את הנוזל מהשייקר לכוס ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ממתק חמאהממתק חמאה
תה קרתה קר
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות שאטו סטי. מישל ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.