קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

מרינדה ברביקיו קוריאנית

מרינדה ברביקיו קוריאנית
גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, קורטוב של פלפל, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר, מתכון מרינדה קוריאני, ו מרינדה בשר קוריאני (חריף או לא חריף) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.