קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

מרינדה ליים Summertime / רוטב ברביקיו

מרינדה ליים Summertime / רוטב ברביקיו
המתכון Summertime מרינדה / רוטב ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 990 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 109 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך טרגון, בצל, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו בקיץ, שומשום שום ג'ינג'ר טבילה רוטב או מרינדה, ו רוטב ברביקיו ללא סויה ללא גלוטן סיני מרינדה.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Castoro Cellars ן יין Zinfandel עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.