קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

מרנג מנטה

מרנג מנטה
מרנג מנטה יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה מתכון שחיפשת. זה הר ד ' אובר יש 25 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 18. 94 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם סוכר, מלח, חלבונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 40 דקות. עם כפית ציון 7%, המנה הזו ניתנת לשיפור. מרנג מנטה, מרנג מנטה, ו מרנג מנטה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה מקציפים חלבונים עד לקבלת קצף.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים מלח ושמנת אבנית; מקציפים עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים סוכר בהדרגה, מקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות, בערך 7 דקות. זרוק בכפיות על נייר כסף לא משומן או ניירות אפייה מרופדים בנייר; מפזרים את הממתק הכתוש.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
אופים בחום של 225 ניתנים להזזה למשך 1-1 / 2 שעות. לכבות את החום; להשאיר עוגיות בתנור עם הדלת פתוחה לפחות 1 שעה או עד מגניב. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-65 דולר.
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים לירוק האופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה גלויה, קשורה לעדינות ועגלגלות. הרושם הראשון נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריו הערות שמנת. סוף סוף מתמשך על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.