קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות35
ציון בריאות1
מגזין

מרנג פצפוצי שוקולד-דובדבן

מרנג פצפוצי שוקולד-דובדבן
מקצפת שוקולד-דובדבן עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-35 מנות. מנה אחת מכילה 37 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו שוקולד, אבקת סוכר, קרם אבנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו מרנג קוקוס דובדבן-שוקולד, דובדבן שוקולד צ'יפס בלונדינים עם דובדבן ציפוי, ו עוגיות שוקולד Churry Chunk (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 20
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מכסים תבנית אפייה גדולה בנייר קלף. צייר מלבן 14 x 10 אינץ ' על נייר. הפוך נייר מעל; מאובטח עם סרט מיסוך.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים חלבונים ביצה קרם של טרטר בקערה גדולה, והכה עם מערבל במהירות בינונית עד פסגות רכות טופס. להגביר את המהירות גבוהה, בהדרגה להוסיף סוכר מגורען ולאחר מכן אבקת סוכר, 1 כף בכל פעם, להכות עד פסגות נוקשות טופס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קרם טרטרקרם טרטר
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
הוסף תמצית; לנצח רק עד מעורבב. מקפלים דובדבנים ושוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
דובדבניםדובדבנים
חלץחלץ
5
מורחים את הבלילה על מלבן מצויר באמצעות גב כף. ציון מלבן לתוך ריבועים 2 אינץ באמצעות קצה של סכין חדה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
6
אופים ב 200 במשך 2 שעות. כבה את התנור, ומקצפת בתנור סגור 1/2 שעות או עד להתייבש. בזהירות להסיר מרנג מנייר. לפרוץ לריבועים (2 אינץ').
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את עמק Willamette יקבים כל אשכול רוזה של פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.