קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

מרק אטריות עוף שמנת

מרק אטריות עוף שמנת
אם יש לך בסביבה 9 שעות ו -15 דקות לבלות במטבח, מרק אטריות עוף שמנת עשוי להיות מדהים חלב חינם מתכון לנסות. מתכון זה מכין 8 מנות עם 350 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם אטריות ביצים, סלרי, עשבי תיבול קנסות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 62%. נסו מרק אטריות עוף שמנת, מרק אטריות עוף שמנת, ו מרק אטריות עוף שמנת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מוציאים את העור מהעוף ומגרסים את הבשר מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
2
מכניסים את העוף לסיר איטי יחד עם הבצל, הסלרי והגזר. מערבבים מרק, מרק פטריות ועשבי תיבול קנסות ומתבלים במלח ופלפל. מכסים ומבשלים על הגדרה גבוהה במשך 3 עד 4 שעות או נמוך במשך 8 עד 9 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מרק פטריותמרק פטריות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
בסיום המרק מערבבים פנימה אטריות ביצים. התאימו תבלינים והגישו.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
* הערת קוק: עשבי תיבול קנסות הם תערובת קלאסית של עשבי תיבול המורכבת בדרך כלל מכרוויל, עירית, פטרוזיליה וטרגון. קנסות עשבי תיבול ניתן למצוא מראש מעורבב בסעיף התבלינים של המכולת.
מרכיבים שתצטרך
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
ChervilChervil
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, אלברינו, שרדונה לא מוסווה

סוביניון בלאן, אלברינו ושרדונה לא ספוג הם בחירה מצוינת למרק אטריות עוף. שרדונה לא ספוג או מעט ספוג עובד היטב עם מרק אטריות העוף הסטנדרטי שלך. אם יש לך מרק עשב מאוד, נסה סוביניון בלאן. אם אתה מוסיף לימון, בחר באלברי צ ' אקו. פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
סנט פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן
סנט פרנסיס סונומה מחוז סוביניון בלאן
יפה ובהיר, סוביניון בלאן זה מציע ניחוחות מרעננים של מלון טל דבש ותפוח ירוק המגובה במינרליות קרירה. תווים טרופיים עדינים מובילים לגימור פריך של פרי אבן והדרים.