קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

"מרק ג' ון מהיר וקופץ"

מהיר Hoppin 'מרק ג' ון יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 18 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 318 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 218 אוהדים. גשו לסופר וקנו תערובת אורז, מלח, נקניק חזיר מרווה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו Hoppin 'מרק ג' ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
פירורים נקניק למחבת מעל חום בינוני ומבשלים עד חום שווה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בסיר גדול, לערבב את הנקניק מבושל, אורז לערבב עם מנות תיבול, אפונה שחורה עיניים, עגבניות, מרק ומים. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות ומבשלים 20 דקות, או עד רייס מכרז. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
מרקמרק
מיםמים
אפונהאפונה
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS