קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות27
מגזין

מרק גאמבו אחד גדול עם עוף ונקניקיית אנדויל.

מרק גאמבו אחד גדול עם עוף ונקניקיית אנדויל.
מרק גאמבו אחד גדול עם עוף ונקניקיית אנדוויל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 40 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 717 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך במיה, עלי דפנה, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו נקניק Gumbo עוף Andouille, עוף ונקניקיית אנדוויל גאמבו, ו עוף ונקניקיית אנדוויל גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר גדול בתחתית כבד מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הוסף 1 כף שמן, 1 סיבוב של המחבת, ו 1 קילו של עוף חתוך. מתבלים במלח ופלפל ומפזרים של תיבול עופות. חום מכל הצדדים, בערך 2 או 3 דקות. קוצצים הירקות שלך בזמן שהוא עובד.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים חצי אנדוויל למחבת ומבשלים עוד 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים עוף ונקניקייה לצלחת וחוזרים עם עוף ונקניקיות שנותרו, זוכרים לתבל את העוף לקוביות כמו שאתה הולך. החזירו את המחבת לחום והוסיפו חמאה. כאשר החמאה נמסה, מוסיפים סלרי קצוץ, פלפלים, בצל ומפרץ. מתבלים במלח, פלפל ורוטב חריף. לבשל 3 עד 5 דקות כדי להתחיל לרכך ירקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
עוף שלםעוף שלם
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
חמאהחמאה
סלריסלרי
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים קמח ומבשלים 2 דקות. מערבבים לאט את המרק ומביאים את הנוזל לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
מוסיפים במיה, עוף ונקניקיות למרק הרותח, ואז מערבבים בעגבניות שלך וחצי מהקורנית הטריה שלך. להחזיר עד בועה, להפחית ומבשלים. מבשלים במשך 5 דקות כדי לשלב טעמים ולהתאים את התבלינים שלך.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
מרקמרק
במיהבמיה
7
מגישים גמביה עם טימין קצוץ בצל ירוק לקישוט. סקופ אורז לבן מבושל לתוך מרכז bowlfuls של גאמבו באמצעות כף גלידה. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
אורז לבן מבושלאורז לבן מבושל
גלידהגלידה
בצל ירוקבצל ירוק
מרק גמביהמרק גמביה
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, תרמילים הוסרו חתוכים לקוביותנקניק אנדויל, תרמילים הוסרו חתוכים לקוביות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מחיתעגבניות חתוכות לקוביות, מחית794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי מהלב של הגבעול, קצוץסלרי מהלב של הגבעול, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף מכרזים, חתוך לקוביותחזה עוף מכרזים, חתוך לקוביות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרקציר עוף או מרק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לקוביות או, כמות כפולה של בשר לבןללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לקוביות או, כמות כפולה של בשר לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2עלי דפנה, טריים או יבשיםעלי דפנה, טריים או יבשים3(חוֹרֶף)עלי טימין טריים וקצוצים, כמה גבעוליםעלי טימין טריים וקצוצים, כמה גבעולים2פלפלים ירוקים, זרעים וקוביותפלפלים ירוקים, זרעים וקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה קצוצה, טרי או מופשר קפואבמיה קצוצה, טרי או מופשר קפוא2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת1גדולבצל, קלופים וקצוציםבצל, קלופים וקצוצים2(חוֹרֶף)עד 1/4 כוס פלפל חריף קאיין (לחום מתון עד בינוני)עד 1/4 כוס פלפל חריף קאיין (לחום מתון עד בינוני)2(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מועשר לבן מוכן לארוז כיווניםאורז מועשר לבן מוכן לארוז כיוונים10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל8בצל ירוק, פרוס דק בזוויתבצל ירוק, פרוס דק בזווית3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Palacio de Fefinanes Albarino. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.