קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

מרק דלעת קארי שמנת

מרק דלעת קארי שמנת
מרק דלעת קארי קרמי עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 8 . מנה אחת מכילה 77 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך מרק עוף, פלפל טחון, טופו משי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. . נסו קרם דלעת וקשיו קארי, מרק קארי דלעת, ו מרק דלעת קארי אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן סויה בסיר בינוני מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן סויהשמן סויה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ומבשלים 2 עד 3 דקות עד רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מניחים בצל, טופו, דלעת, תפוח, מרק, אבקת קארי, פלפל ומלח בבלנדר. מחית במשך 1 דקות עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
דלעתדלעת
בצלבצל
פלפלפלפל
תפוחתפוח
מרקמרק
מלחמלח
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
החזר תערובת לסיר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
חום מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד מרק מתחיל להתבשל בעדינות. אל תרתח. מצקת לתוך קערות; העליון עם זרעי דלעת,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
באופן ארומטי, היין הזה מוביל עם קצה הדר מלוח עם גווני אדמה שיש להם רמזים אקזוטיים של תבלינים צפון אפריקאים. משם יש עומק של יסמין פירות טרופיים מונע הדר יפה, מזכיר לסחוט טריז סיד על הפרי של פפאיה חצי לחתוך. אתה לא יכול להסתיר את רכיב האשכוליות הבשלות שאי פעם קיים שאנחנו מכנים לעתים קרובות להשפריץ...סודה אשכולית הידועה לשמצה. זה יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של מרץ ואנרגיה על החיך. בסיס של פירות הדר מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים עם אשכוליות שמובילות לגימור מתובל ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גרונר, בהיר, טרי ותוסס יחד עם מרקם ומלא המראים מה הופך את היינות הלבנים של עמק עדנה לייחודיים.