קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

מרק חסילונים של דוקי צ'ייס

מרק חסילונים של דוקי צ'ייס
חסילון גאמבו של דוקי צ'ייס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 716 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. גשו לסופר וקנו שום, נקניקיה קריאולית, שמן בוטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: מרק גמביה חסילונים, מרק גמביה חסילונים, ו מרק גמביה חסילונים.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת על אש נמוכה ומוסיפים את הקמח כדי להפוך רביכה, בראונינג עד זהב על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים על אש נמוכה עד הבצל לנבול על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
שים את השרימפס, נקניקיות, בשר תבשיל חזיר בסיר 5 ליטר מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
יוצקים את תערובת הבצל על המרכיבים ומוסיפים 3 ליטרים מים, כנפי העוף, אבקת קובץ, פפריקה ומלח. מביאים לרתיחה ומבשלים 30 דקות או עד מרק מגיע עובי הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
אבקת קבציםאבקת קבצים
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מוסיפים את הצדפות, פטרוזיליה, שום וקורנית. מנמיכים את החום ומבשלים עד השרימפס הוא ורוד, על 10 דקות יותר, לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, קוביותבשר בקר, קוביות6כנפי עוף, חתוכות לשנייםכנפי עוף, חתוכות לשניים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קבציםאבקת קבצים4(חוֹרֶף)קמחקמח3ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,טימין קרקעטימין קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ24צדפות, עם הנוזל שלהן.צדפות, עם הנוזל שלהן.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיה קריאולית חמה, חתוכה לחתיכות בגודל ביסנקניקיה קריאולית חמה, חתוכה לחתיכות בגודל ביס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לבן (30/40), קלופים ומוגדריםשרימפס לבן (30/40), קלופים ומוגדרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מעושן, קוביותחזיר מעושן, קוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, לחתוך לחתיכות בגודל ביסנקניק מעושן, לחתוך לחתיכות בגודל ביס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.