קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

מרק ירקות דרומי

מרק ירקות דרומי
הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם יש לכם ירקות, מלוחים, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מרק ירקות דרומי, מרק ירקות דרומי, ו מרק בקר ירקות דרומי.

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בצל בשמן למשך 3 דקות או עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שוםשום
3
מגישים מיד או מעבירים למיכלי מקפיא. ניתן להקפיא עד 3 חודשים.
4
לשימוש במרק קפוא: הפשירו מרק במקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
5
מעבירים לסיר. מכסים ומבשלים על אש בינונית עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רופינו פרוסקו עשוי מענבים אורגניים. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי מענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי מענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים של ויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.