קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות68
ציון בריאות4
מגזין

מרק כרוב עוף-ג'י נמוך

מרק כרוב עוף-ג'י נמוך
צריך הר ד ' אובר ללא חלב? מרק כרוב עוף-מערכת עיכול נמוכה יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 59 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 68 מנות סועדים.. אם יש לכם פלפל חריף, שעועית ירוקה חתוכה, בצל ירוק/בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. עם כפית ציון של 28%, המנה הזו די גרועה. נסו מרק כרוב לא ממולא-ארוחה קלה דלת פחמימות, מרק אטריות עוף עם אטריות קישואים {ללא גלוטן, דל קלוריות, דל שומן + חלבון גבוה}, ו מרק קל דל שומן, דל פחמימות דל קלוריות עבור מתכונים דומים.

מרכיבים

63 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2kgs1, ו8 או תערובת מיץ ירקות אחרת1, ו8 או תערובת מיץ ירקות אחרת7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי קצוץברוקולי קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 עוז פרוס גזר טרי12 עוז פרוס גזר טרי1בצל צהוב בינוני, קצוץגבעולי סלרי, פרוסגבעולי סלרי, פרוס2(חוֹרֶף)מרק עוף אבקתמרק עוף אבקת8ירכי עוף טריותירכי עוף טריות1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות קולארד קצוצים קפואיםירקות קולארד קצוצים קפואים11 קילו קישואים,עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טריים (אופציונלי)נבטי שעועית טריים (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה טרייהפטרוזיליה קצוצה טרייה3(חוֹרֶף)שום קצוץ טרישום קצוץ טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק טרי קצוץ בינוניפלפל ירוק טרי קצוץ בינוני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק טרי פרוס / בצל ירוקבצל ירוק טרי פרוס / בצל ירוק1(יכול להיות או להרחיק)אבקת כמון טחוןאבקת כמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3מקפיםמעט רוטב חם (טבסקו)מעט רוטב חם (טבסקו)6(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חבילהתערובת מרק בצל צרפתיתערובת מרק בצל צרפתי1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש68ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעם (אני משתמש יותר מרק להוסיף מלח עם טעם)מלח לפי הטעם (אני משתמש יותר מרק להוסיף מלח עם טעם)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2, עגבניות קלופות עם מיץ2, עגבניות קלופות עם מיץ1חבילהתערובת מרק ירקותתערובת מרק ירקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב מתוק טרי קצוץ בינוניבצל צהוב מתוק טרי קצוץ בינוני

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר ברוט (פיצול) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
ספינת הדגל של לורן-פרייר, המגלמת את סגנון הבית: טרי להפליא וקל לשתייה. התערובת מורכבת מעל 55 קרוסים שונים (עם דירוג ממוצע של 94%). לאחר שהתיישן למעלה משלוש שנים, מוסיפים' ליקר ד 'משלחת' והשמפניה מתבגרת למשך שישה חודשים נוספים. התוצאה היא אף עדין אך מורכב, עם רמזים לפרי הדר, וחיך מאוזן טוב. מושלם כמו אפריטיף, הוא גם הולך טוב מאוד עם אוכל.