קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות17
מגזין

מרק נקניקיות כרוב

מרק נקניקיות כרוב
מרק נקניק כרוב הוא הר ד ' יצירה המגישה 16. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 149 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו אורגנו, סוכר חום, נקניק בתפזורת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה מושלם עבור סתיו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 34%. מרק נקניקיות וכרוב, מרק נקניקיות כרוב, ו מרק נקניקיות וכרוב דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק, מבשלים נקניק, בצל ושום על אש בינונית עד שהבשר משחים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים כרוב; מבשלים ומערבבים 3-5 דקות או עד שהכרוב פריך-רך.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
3
מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30-35 דקות או עד שהכרוב רך. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ל-1 אננסל-1 אננס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.