קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

מרק עוף ותירס אסייתי

מרק עוף ותירס אסייתי
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוף אסייתי ומרק תירס עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 45 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 421 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסיאתית הזו. גשו לסופר וקנו גזר, מלח ופלפל, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 35%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם אסיה מרק תירס, עוף כבוש אסייתי עם תירס ובזיליקום אורז מטוגן, ו מרק עוף אסייתי.

הוראות

1
מחממים את השמן הצמחי בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה את פטריות הכפתורים, פטריות הצדפות ופטריות האנוקי; מבשלים ומערבבים עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק
פטריות צדפותפטריות צדפות
פטריות אנוקיפטריות אנוקי
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הבצל, הסלרי, הפלפל הירוק, הגזר והשום. מתבלים במלח ופלפל. מבשלים ומערבבים 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים פנימה את מרק העוף, התירס בסגנון שמנת, העוף, חומץ יין האורז ואבקת חמשת התבלינים ומביאים לרתיחה. מכסים ומנמיכים את האש לבינונית-נמוכה. מבשלים כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
תירס מוקרםתירס מוקרם
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4
מערבבים עמילן תירס עם החלב בקערה קטנה ומערבבים למרק. מערבבים עד שהמרק מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מקשטים כל מנה עם בזיליקום קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת חמש תבלין סיניתאבקת חמש תבלין סינית10פטריות כפתור, פרוסות דקותפטריות כפתור, פרוסות דקות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס שמנת בסגנוןתירס שמנת בסגנון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף לבן נתח (כגון סוונסון אסמלה), סחוטעוף לבן נתח (כגון סוונסון אסמלה), סחוט822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה פטריות אנוקי, שורשים הוסרוחבילה פטריות אנוקי, שורשים הוסרו3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קרחלב קר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ10smallsפטריות צדפות, פרוסות דקותפטריות צדפות, פרוסות דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם15עליםבזיליקום תאילנדי טרי, קצוץבזיליקום תאילנדי טרי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג