קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות17
מגזין

מרק פירות ים קלאסי של אמריל

מרק פירות ים קלאסי של אמריל
המתכון של אמריל פירות ים גאמבו קלאסי יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 45 דקות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . במנה עיקרית זו יש 397 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. אם יש לכם עלי דפנה, אורז, שמן צמחי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו פירות ים גאמבו, פירות ים גאמבו, ו פירות ים גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סיר 8 ליטר מעל חום בינוני; מוסיפים שמן. כאשר שמן חם, ולהוסיף קמח. באמצעות כף עץ, מערבבים שמן וקמח יחד כדי ליצור רביכה, ומבשלים עד שהוא הופך לצבע של שוקולד חלב, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים בצל, פלפלים וסלרי; מערבבים עד בשילוב טוב, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף שום, לבשל במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיפים בירה וחסילונים; מתבלים בקורנית, עלי דפנה, סרטנים, ווסטרשייר, מלח וקיין. מביאים גמביה לרתיחה, ומיד להפחית את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מרק גמביהמרק גמביה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
(צינור גדול)(צינור גדול)
5
תן גאמבו לבשל, מבעבע, על 1 שעה, ברפרוף משטח מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקבוק בירה אמברבקבוק בירה אמבר1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח גסמלח גס12ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מבושל, להגשהאורז לבן מבושל, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטני גאמבו או סרטנים כחולים לא מבושלים או קפואים, מופשרים (בערך 2)סרטני גאמבו או סרטנים כחולים לא מבושלים או קפואים, מופשרים (בערך 2)12ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת קובץ, לקישוטאבקת קובץ, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)שום קצוץ דקשום קצוץ דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים ירוקים קצוצים דקפלפלים ירוקים קצוצים דק1בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי שרימפס, או מרק עוף דל נתרן-קנהמלאי שרימפס, או מרק עוף דל נתרן-קנה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)המהות המקורית של אמרילהמהות המקורית של אמריל3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים tender scallions topsקצוצים tender scallions tops454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקshucked צדפות עם הליקר שלהםshucked צדפות עם הליקר שלהם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג לבן, כגון שפמנון, דקר, סנאפר, או סוליהפילה דג לבן, כגון שפמנון, דקר, סנאפר, או סוליה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Pazo de Galegos Albarino. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Pazo de Galegos Albarino
Pazo de Galegos Albarino
זה 100% אלברינו הוא יין ייחודי באמת אקספרסיבי מגיע גפנים מניבים נמוכה. באמצעות שימוש בתסיסה מלולקטית חלקית, היין מציג רעננות רבה יותר וביטוי ארומטי. יין בצבע קש זה מתגאה בניחוחות של תפוח ירוק, הדרים קלים ונימות פרחוניות. על החיך יין זה הוא התגלמות הטריות עם ביטוי טארט קל של אותו תפוח ירוק והדרים. החומציות הגבוהה במקצת היא סיבה לחגיגה כמו יין זה יהיה זוג להפליא עם כל מספר של מאכלים מתובלים או עשירים יותר.