קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קישואים עשבים

מרק קישואים עשבים
מרק zucchini Herbed נטול גלוטן,, ידידותי למפת מזון וצמחוני מרק. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לך מרק עוף, קישואים, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכונים דומים: מרק Zucchini Herbed, מרק Zucchini Herbed, ו מרק זוקיני עם קרם אפיק.

הוראות

1
מניחים מרק, קישואים טרגון (או שמיר) בסיר בינוני; מביאים לרתיחה מעל חום גבוה. להפחית לרתיחה ומבשל, חשוף, עד הקישואים הוא במכרז, 7-10 דקות. 2 מחית בבלנדר, בקבוצות במידת הצורך, עד חלקה. להחזיר את המרק למחבת ולחמם על חום בינוני גבוה, לאט ערבוב בגבינה עד שהוא משולב.
מרכיבים שתצטרך
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שמירשמיר
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר מחום ועונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3
מגישים חם או צונן.