קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

מרק רומסקו

מרק רומסקו
מרק Romesco עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 350 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפלים קלויים, בצל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האירופאית הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכונים דומים: בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם Romesco (Calçots y Esparragos con Romesco), מרק עגבניות עדשים רומסקו קרמי, ו Romesco.

הוראות

1
שמן זית חם בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל ו 1/2 כפית. מלח ומערבבים לשלב. מכסים, להפחית את החום בינוני, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד בצל הם רכים מאוד, 5 עד 10 דקות; להפחית את החום, אם יש צורך, כדי לשמור על בצל מ בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שום ומבשלים, חשוף, עד רך, על 3 דקות. מערבבים בפפריקה ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עדשים, פלפלים, עגבניות ומרק 1/3 כוסות. מביאים לרתיחה, להפחית את החום כדי לשמור על רתיחה יציבה, כיסוי, ומבשלים עד עד העדשים הם רכים מאוד, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
ב 3 קבוצות, מערבולת מרק בבלנדר עד חלקה מאוד, לפחות 3 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים חלב יבש וחומץ לקבוצה האחרונה. מערבבים יחד ומתבלים עם מלח וחומץ לפי הטעם; מוסיפים קצת יותר מרק אם המרק נראה עבה מדי.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם קמצוץ של שקדים טפטוף של שמן שקדים אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים