קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

מרק שרימפס

מרק שרימפס
מרק שרימפס הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 10 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם דגים, גזר, חצי וחצי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: מרק שרימפס, מרק שרימפס, ו מרק שרימפס.

הוראות

1
בסיר מרק גדול, מעל חום בינוני, להמס חמאה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים בצל, סלרי, גזר ושום.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
Sautee במשך כ 5 דקות.
4
מוסיפים יין ומים לסיר. מכסים ומבשלים כ -20 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
5
יוצקים במלאי, רסק עגבניות, חצי וחצי, קמח, מיץ לימון, שרימפס, והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
6
מערבבים היטב.
7
חום דרך.
8
מוסיף את השמנת החמוצה. מערבבים היטב; להסיר מן החום.מחית בקבוצות, במידת הצורך בבלנדר או מעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,כוסברה מיובשתכוסברה מיובשת8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגים (או מלאי ירקות)מלאי דגים (או מלאי ירקות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)מלח (או יותר לפי הטעם)מלח (או יותר לפי הטעם)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושל, קלופים וסוטיםשרימפס מבושל, קלופים וסוטים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.