קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק תירס ראמן

מרק תירס ראמן
מתכון מרק תירס ראמן מתאים למי שמחפש סגנון אוכל יפני. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, מים, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. נסו מרק תירס ראמן, 10 דקות עוף, תירס וראמן קמחי, ו שרימפס קלויים, תירס ורמון בייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.