קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

משמש-אננס צלעות מתוקות

משמש-אננס צלעות מתוקות
מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 3 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך צלעות תינוק גב, לשפשף צלעות, תיבול נוזלי צלעות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-50 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו צלעות חזיר או צלעות חזיר עם רוטב אננס משמש, צלעות פיתוי מתוק: צלעות חילוף מזוגגות תמרינד, ו צלעות משמש טעימות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר קרום דק מהחלק האחורי של כל לוח על ידי חיתוך לתוכו ולאחר מכן מושך אותו. (זה יגרום צלעות יותר רך.) בנדיבות להחיל לשפשף יבש צלעות משני צדי הצלעות, הקשה בעדינות לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
2
אור צד אחד של גריל, חימום עד 250 (נמוך) חום; השאר בצד השני unlit.
3
לוחות מקום, צלעות בשר למעלה, מעל צד unlit, גריל, מכוסה מכסה גריל, 2 שעות ו 15 דקות, שמירה על טמפרטורה בתוך הגריל בין 225 ו 25
מרכיבים שתצטרך
4
הסר לוחות מגריל.
5
מניחים כל לוח, צד בשר למטה, על חתיכה גדולה של רדיד אלומיניום כבד חובה. (רדיד צריך להיות גדול מספיק כדי לעטוף לחלוטין לוח.)
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים 1/2 כוס של תיבול נוזלי צלעות על כל לוח. לעטוף בחוזקה כל לוח בנייר כסף. להחזיר לוחות כדי לבטל את הצד של הגריל. גריל, מכוסה במכסה גריל, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר לוחות; פתח וזרוק נייר כסף.
8
צחצח זיגוג ברביקיו מתוק משני צידי לוחות. לוחות גריל, מכוסה במכסה גריל, בצד unlit של גריל 15 דקות או עד קרמל.
מרכיבים שתצטרך