קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

מתאבן קערת לחם

מתאבן קערת לחם
מתאבן קערת לחם לוקח סביב 10 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 7 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 323 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו אבקת בצל, קרקרים, בשר משומר מעדנייה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 26%. מתאבן לחם איטלקי, לחם ארטישוק מתאבן, ו לחם מתאבן נקניק איטלקי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מכסים ומצננים 8 שעות או לילה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
להגשה מטבל, חותכים את הרביעי העליון מכיכר הלחם. חלול בזהירות את תחתית הכיכר והשאיר 1/2 אינץ'. מעטפת. (שמור לחם עליון והוסר לשימוש אחר.) מילוי פגז עם מטבל.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
3
מגישים עם קרקרים ו / או ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנרד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
רנארד ברוט
רנארד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מאונייה