קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

מתכון מרינדה קוריאני

מתכון מרינדה קוריאני
המתכון קוריאני מרינדה מתכון יכול לספק את התשוקה הקוריאנית שלך בערך 8 שעות ו-10 דקות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 218 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. אם יש לכם סוכר חום, זנגביל, זרעי שומשוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים ממש אהבו את המרינדה הזאת. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו מרינדה ברביקיו קוריאנית, מתכון Wontons קוריאני, ו המתכון הבסיסי הטוב ביותר מרינדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.