קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות15
ציון בריאות18
מגזין

ניו אורלינס "הטוב ביותר" גאמבו

ניו אורלינס
ניו אורלינס "הטוב ביותר" גאמבו הוא חלב חינם מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 513 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם פלפל, שמן צמחי, קורטוב של פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. נסו ניו אורלינס "הטוב ביותר" גאמבו, ניו אורלינס גאמבו, ו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר 8 ליטר, מחממים 6 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים קורקבנים, מלח מתובל, פטרוזיליה, אבקת שום, אבקת בצל, טימין, פלפל שחור, פפריקה, פלפל אדום, פלפל, בצל ושום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מלח מתובלמלח מתובל
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
פלפלפלפל
פלפל אדוםפלפל אדום
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. מבשלים חשפו 1 שעה, ערבוב מדי פעם. מערבבים בנקניק. כיסוי ומבשלים 1 שעה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
4
בינתיים, בסיר 2 ליטר כבד, שמן חום על חום גבוה. מערבבים בקמח; להפחית את החום בינוני. מבשלים 15 עד 20 דקות, ערבוב כל הזמן, עד התערובת היא חום כהה; להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מערבבים תערובת קמח לתוך תערובת קורקבנים עד מעורבב. מערבבים 4 כוסות מים חמים, 1 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן. מערבבים במיה, בשר סרטנים, שרימפס וצדפות.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
במיהבמיה
6
חום לרתיחה; להפחית את החום לנמוך. מבשלים חשפו 5 עד 10 דקות או עד שרימפס הם ורודים ומוצקים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
7
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת קורקבנים עוף, קצוץחבילת קורקבנים עוף, קצוץ15ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אם תרצה.אורז מבושל חם, אם תרצה.170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת קפוא מוכן לשרת בשר סרטנים, מופשר סחוטחבילת קפוא מוכן לשרת בשר סרטנים, מופשר סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב5ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק גדול, קצוץפלפל ירוק גדול, קצוץ1דאשפלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיק קצוץ קפוא במיהתיק קצוץ קפוא במיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל גדול, קצוץבצל גדול, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פטרוזיליהפתיתי פטרוזיליה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול רגיל או מעושן צדפות, מנוקזיכול רגיל או מעושן צדפות, מנוקז907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו לא מבושל או נקניקיות בשר, לחתוך לפרוסות 1 אינץהודו לא מבושל או נקניקיות בשר, לחתוך לפרוסות 1 אינץ2(חוֹרֶף)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ טרי לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ טרי לא מבושל, מקולף וגזור11 קילו קישואים,עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן