קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

ניוקי פסטו קרמי עם שעועית ירוקה וריקוטה

ניוקי פסטו קרמי עם שעועית ירוקה וריקוטה
ניוקי פסטו קרמי עם שעועית ירוקה ריקוטה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 519 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ניוקי, שעועית, ריקוטה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו ניוקי פסטו אבוקדו שמנת עם שום ירוק, ניוקי ריקוטה עם ארוגולה פסטו ופנצ'טה, ו תוצרת בית ריקוטה ניוקי עם אספרגוס פסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הניוקי על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז ולהחזיר אותם לסיר. בינתיים, להביא סיר גדול של מים לרתיחה ולהוסיף 1 כף מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השעועית הירוקה ומבשלים עד למכרז, 3 עד 4 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הפסטו והשמנת לניוקי ומבשלים על אש בינונית, ערבוב, רק עד מחומם דרך, 2 עד 3 דקות. מחלקים בין קערות העליון עם שעועית ירוקה, ריקוטה, ו 1/4 פלפל כפית. החלפה: אם אתה לא יכול למצוא ניוקי, לנסות את זה מהיר וקל פסטו ורוטב שמנת על פסטה. אפונה קפואה היא תחליף מצוין לשעועית ירוקה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לניוקי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Caposaldo קיאנטי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.