קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

נקניקיות איטלקיות עם עדשים

נקניקיות איטלקיות עם עדשים
נקניקיות איטלקיות עם עדשים היא ללא גלוטן וטבעוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 435 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם פטרוזיליה, בצל, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: נקניקיות איטלקיות עם עדשים, נקניקיות ראש השנה עם עדשים שום, ו נקניקיות מטוגנות עם תפוחי אדמה ועדשים.

הוראות

1
כדי לבשל את העדשים, לשים 23 כפות של השמן לתוך סיר בגודל טוב (ואחד שיש לו מכסה שמתאים) על החום וכאשר חם שלה להוסיף את הבצל הקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מפזרים מלח (אשר מסייע במניעת השחמה שלה) ומבשלים מעל חום נמוך עד בינוני עד רך (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
3
מוסיפים את העדשים, מערבבים היטב ולאחר מכן מכסים בנדיבות עם מים קרים. מביאים לרתיחה, ואז מכסים ולתת להתבשל בעדינות במשך חצי שעה בערך עד מבושל ורוב, אם לא כל, הנוזלים נספגים. אני לא מוסיף מלח בשלב זה שכן הרוטב המסופק על ידי הנקניקיות מאוחר יותר (ואשר יהיה שפכו על העדשים) יהיה מלוח למדי עצמו. אז, לחכות ולטעום. וזכור, אתה יכול כמובן לבשל את העדשים מראש.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
עדשיםעדשים
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
4
בכל מקרה, כאשר גם העדשים כמעט מוכנים או שאתה עומד לחמם אותם, לשים מחבת כבדה על המבער, לכסות עם סרט של שמן ולהוסיף את השום החבול. מבשלים כמה דקות ואז מוסיפים ומשחימים את הנקניקיות. כאשר הנקניקיות חומות על שני הצדדים which רגיל לקחת יותר מ 5 דקות או sothrow ביין ומים ולתת בועה למעלה. מכסים את המחבת, או עם מכסה או רדיד אלומיניום, ומבשלים כ 15 דקות. באמצעות מזלג, מועך את השום הרך עכשיו לתוך הרוטב וטעם לתיבול, הוספת קצת יותר מים אם חזק מדי שלה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
נקניקנקניק
עדשיםעדשים
שוםשום
רוטברוטב
מיםמים
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
הסר את העדשים לקערה או צלחת רדודה (אני מפנה את הנקניקיות מחבת הבישול שלהם, plonk את העדשים, ולאחר מכן להמשיך) ואז לכסות עם הנקניקיות שלהם garlicky, רוטב וייני.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
עדשיםעדשים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
6
מפזרים קצת פטרוזיליה שטוחה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה עלה שטוחפטרוזיליה עלה שטוח
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.