קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות5
מגזין

נקניקיות בסגנון רוד איילנד

נקניקיות בסגנון רוד איילנד
המתכון נקניקיות בסגנון רוד איילנד מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 320 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם allspice, מלח סלרי, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבק קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגוזי לוז שוקולד עם קראנץ שוקולד פרלין כקינוח. 32 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו צ'אודר צדפות בסגנון רוד איילנד, פסטה פגיולי (בסגנון רוד איילנד), ו ארונות קפה (מילקשייק קפה בסגנון רוד איילנד) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת סאוט בינונית על תוספת חום בינונית, מרגרינה ובצל טחון 1.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לטגן עד שקוף, אבל לא חום. הבא להוסיף אבקת צ ' ילי, פפריקה, allspice, קארי, חרדל יבש וקינמון. לאחר מכן מוסיפים בשר בקר, מערבבים היטב ומבשלים 5 דקות, מוסיפים מים ומבשלים על אש בינונית עד נמוכה במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת חרדלאבקת חרדל
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
פפריקהפפריקה
אבקת קאריאבקת קארי
מיםמים
בקרבקר
4
בסיר רוטב בינוני להרתיח נקניקיות עם מלח ולחמניות קיטור.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
רוטברוטב
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
כאשר הבשר נעשה רותח, מוסיפים תערובת בשר לנקניקייה בלחמניה, למעלה באופן שווה עם בצל טחון, חרדל צהוב, ומלח סלרי מפזר.
מרכיבים שתצטרך
חרדל צהובחרדל צהוב
מלח סלרימלח סלרי
נקניקיותנקניקיות
בצלבצל
בשרבשר
גלולגלול

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.