קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

נקניקיות (קבב דרום אפריקאי)

נקניקיות (קבב דרום אפריקאי)
נקניקיות (קבב דרום אפריקאי) נטול גלוטן, מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 697 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן כל אחד. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, מלח, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. מתכונים דומים: פודינג דרום אפריקאי, , ו קארי בקר דרום אפריקאי.

הוראות

1
מערבבים בשר, זנגביל ושום יחד ומוסיפים בצל ומשמש אם אתה משתמש בהם.
מרכיבים שתצטרך
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2
מחממים חמאה ומערבבים בצל קצוץ עד רך וזהוב.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים יין, מים, חומץ, אבקת קארי, פלפל קאיין, פלפל שחור, עלי דפנה וסוכר.מביאים לרתיחה ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
הסר מהחום ולהשאיר להתקרר עד חם.מערבבים את החומרים הנותרים ושופכים את זה על הבשר.מעיל בשר היטב לקרר בין לילה.חוט בשר, בצל, בשר, משמש, כך שכל sosatie יש 6 חתיכות של בשר, 3 חתיכות של בצל ו 2 חצאי משמש על כל אחד.מנגל מעל גריל חם דואג לא לשרוף ו baste מעת לעת עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2kgsבשר בקר (6 לכל שיפוד) או 1⁄2 ק בשר בקר (6 לכל שיפוד) או 1⁄2 ק "ג כבש, חתוך לקוביות אינץ' 1 (6 לכל שיפוד)8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור, לפי הטעםפלפל שחור, לפי הטעם30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1מיליליטר1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות24משמשים מיובשיםמשמשים מיובשים2שיני שום, מגורד דקשיני שום, מגורד דק156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקgingerroot, מגורד נקי דק מגורדgingerroot, מגורד נקי דק מגורד1606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק36בצלבצל1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה8ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו פיירוויו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.