קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סוכות עוף מוקרם

סוכות עוף מוקרם
מתכון קרמי עוף Succotash יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 40 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 44 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 703 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בייקון, בצל פנינה, רוטב חריף, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו סוקוטש קרמי, סוקוטש קרמי, ו סוקוטש קונפטי שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מעל חום בינוני, לבשל את הבייקון עד פריך, על 5 דקות. עם כפית מחוררת, מעבירים את הבייקון הפריך לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
2
מתבלים היטב את העוף עם מלח ופלפל וצורב באותו מחבת, ערבוב, עד הקצוות מתחילים חום, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את פלפל ושום ומבשלים עד שהתרכך מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שוםשום
4
מוסיף את התירס, שעועית לימה, בצל פנינה, רוטב חם, ושמנת, ומבשלים עד רותח. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד הירקות הם במכרז ואת העוף מבושל דרך, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל פנינהבצל פנינה
שעועית לימהשעועית לימה
ירקירק
רוטב חריףרוטב חריף
עוף שלםעוף שלם
קרםקרם
תירסתירס
5
לטעום ולהתאים את התיבול עם מלח ופלפל; מערבבים בבייקון השמורה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
בייקוןבייקון

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.