קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

סוכריות חמאת בוטנים

סוכריות חמאת בוטנים
ממתק חמאת בוטנים נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 6 מנות. לתבלין הזה יש 382 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא פגע במקום. לכו לחנות ואספו סירופ תירס, חמאת בוטנים פריכה, תמצית ונילן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 18%. מתכונים דומים: תפוחי ממתקי חמאת בוטנים, חטיפי ממתקי חמאת בוטנים, ו סוכריות חמאת בוטנים נמר.

הוראות

1
חמאה מחבת מרובעת בגודל 8 על 8 על 2 אינץ'. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בסיר של 2 ליטר עם מדחום ממתקים מוכנס, מבשלים סוכר, סירופ תירס קל, חלב ומלח, עד שהמדחום קורא 234 מעלות פרנהייט (112 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירס קלסירופ תירס קל
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה וניל וחמאת בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
4
שמים תערובת חמאת בוטנים בקערת ערבוב גדולה ומקציפים עד שהתערובת מתחילה להסמיך.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
יוצקים לתבנית מוכנה. מצננים עד להתקררות מוחלטת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו קורנים וחושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.