קושירגיל
מוכן ב37 דק.
מנות5
ציון בריאות10
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סוליית פטראל מטוגנת במחבת עם סוקוטש של סקווש קיץ ותירס

סוליית פטראל מטוגנת במחבת עם סוקוטש של סקווש קיץ ותירס
סוליית פטראל מטוגנת במחבת עם סוקוטש של סקווש קיץ ותירס עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 534 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. גשו לסופר וקנו 2 מ " מ, סוליית פטראל, מעט בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. מתכונים דומים: סוליית פטראל מצופה פילו, לחמניות בלעדי Petrale עם מחית כרובית, ו סוליית פטרל עם Meyer Lemon Beurre Blanc.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.