קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

סולית לימון עם חמאת לימון מיסו וירוקים אביביים

סולית לימון עם חמאת לימון מיסו וירוקים אביביים
סוליית לימון עם חמאת לימון מיסו & ירקות האביב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 376 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו סולית לימון, ירקות באביב, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פילה סולית בחמאת לימון, סול עם רוטב לימון-חמאה, ו ירוק אביבי עם רוטב לימון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.